מבצעי פסח חמים – המתנה המושלמת, רב המכר ״להיות בשמחה״

להיות בשמחה במבצעים מיוחדים לקראת פסח.

רב המכר ״להיות בשמחה״ זינק אל התודעה של החברה הישראלית עוד בגיוס ההמונים שלו. גיוס ההמונים לא היה כדי להפיק את הספר אלא כדי להדפיס 2,000 עותקים שיחולקו בחינם לחולים, בני משפחותיהם, חיילים ואנשים שקשה להם להשיג את הספר בעצמם בחנויות הספרים. הגיוס היה מאוד מוצלח ומאות השתתפו במבצע הגדול. מאז הספר מודפס שוב ושוב במהדורות נוספות ומקבל תגובות נפלאות.

חג הפסח נקרא גם ״חג החירות״ וכתוב בפנימיות התורה שהיציאה מעבדות ומגלות היא על ידי השמחה! ״כי בשמחה תצאו״. זאת הזדמנות נהדרת לרכוש עותקים עבורכם ועבור היקרים לכם, במיוחד עכשיו לקראת חג הפסח.

זכינו וסטימצקי בחרו בלהיות בשמחה כספר למבצעי הקופה שלהם לקראת פסח. מהרו ורכשו עותקים במחירים ממש מוזלים, מתאים כמתנה למשפחה, חברים ועובדים. זמין ברשת סטימצקי וכן באתר שלהם אונליין. להזמנה אונליין: לחצו כאן

לרשימת כל הספרים של רן ובר בסטימצקי – נא ללחוץ כאן

מעט תגובות על הספר:

״ספר חכם ומשמח! חובה בכל בית! כתוב ברגש רב ובעדינות על ביטוי של שמחה זמינה יום יום שעה שעה!״ (שרית פלד)

״ספר אליפות ממליץ לכולם!!!״ (אמיל רוזנבלט)

״ואו. מרשים! באמת ספר מצוין.״ (אודי מקסימוב, מקור ראשון)

״אחלה ספר, כתבתי עליו גם סקירה באתר פרלמנט הספרים״ (אורלי סולימא בן נון, בלוגרית וסוקרת ספרותית)

״איזה יופי! המשך הצלחה״ (ד״ר יחיאל הררי מחבר רבי המכר, סודו של הרבי, לנצח כל רגע מחדש, אומנות ההגבהה)

״ספר מדהים וחיובי..הספקתי לשלוח לחברה שלי ואחד עבורי…ותודה לרן מחבר הספר . חג שמח״ (גלית דביר )

״רכשתי אחלה ספר ויכול להיות למתנה לפסח לחברים״ (שלומי דרי)

״איזה יופי לקרוא .מבצע נפלא לפסח, מתאים מאוד לדעתי כמתנת חג.״ (אביבה מויאל)

״ספר נפלא, מתנה מושלמת לפסח!!״ (עידית דיוויה שטיקל)

״יישר כח! בהחלט מתנה מבורכת לכל מי שרוצה לצאת לחירות אמיתית … מדמיינת את המרור כרוך עם מתיקות החרוסת והמצה – שמחה אמיתית ;)״ (אפרת רויטל משה)


אֲסַפֵּר לָכֶם אֵיךְ הָיוּ שְׂמֵחִים…
(סיפורי מעשיות)

במשך מאות שנים ניסו רבים לפצח את סוד השמחה. רבי נחמן מברסלב שהגותו המהפכנית חוצה דורות הצליח לפני מאתיים שנה לנסח כללים ועצות מעשיות שהופכות את המשימה להיות בשמחה לברת יישום.

לאור משנתו של רבי נחמן מברסלב, מנווט רן ובר בסגנונו הקולח בין תהומות החיים ובין פסגות האושר, מגיש סיפורים המציגים תהליכים של שינוי ובחירה ואת האפשרות להיות בשמחה בתוך מורכבותם של החיים וכנגד כל הסיכויים.

להיות בשמחה הוא מדריך מעשי המעניק לנו תובנות וכלים פשוטים המגלים את זכותנו הבסיסית לקיום מאושר – האפשרות לחיות את חיינו מתוך שמחה ומשמעות פנימית עמוקה.

ספריו הקודמים 'התגלות', רב המכר 'סוד הנקודה הטובה', 'אני והאין רוכבים על אופניים' ו'מחשבי הקצין' הצליחו לרגש רבים וזכו לביקורות חמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

%d בלוגרים אהבו את זה: